Játékkereskedelem felsőfokon – uniós támogatással

A REGIO természetesen azért vágott bele a fejlesztésbe, mert növelni szeretné a játékeladásokat, amire jó esélyt kínál a több nyelven is használható web-áruház. A vakok és csökkentlátók számára is „láthatók” a felületek. A használóbarát-jellegre pedig jó példa, hogy a vevők az eladható készletekről is tájékozódhatnak, és lehetőségük van bankkártyás és paypal fizetési módra is. A beruházás a cégvezetés szerint néhány év alatt megtérülhet,
A húsz évvel ezelőtt Budapesten alapított REGIO Kft. profilja: játék, szabadidő-sport, strandcikk, iskolaszer, bizsu, gyermekruha forgalmazása magyarországi és külföldi partnereinek. Az éves árbevétel több mint három és fél milliárd forint. Forgalmaz saját gyártású hintákat, homokozókat, evezőket, tollaslabdákat, téli sporteszközöket (bobokat, szánkókat, csúszkákat. A budai, Nándorfejérvári úti nagykereskedelmi áruház 3000 négyzetméteren szolgálja ki a kereskedőket, viszonteladókat és az egyedi vevőket. Az országban még négy nagykereskedelmi áruház működik: Pécsett, Miskolcon, Debrecenben és Győrött.
A Budapest kapujába érkezőket az M1/M7-es autópálya közös bevezető szakaszán várja a hatalmas játékáruház Budaörsön., A bevásárló-központokban boltokat üzemeltet a cég: Budapesten, például a budaörsi Tesco-ban speciális bébi játékokat, a Pólusban, a Játékdzsungel áruházat, és az Alle bevásárló központban lévő gyönyörű új játékboltot. Vidéki viszonylatban is több új európai színvonalú játéküzletet nyitott a REGIO Játékkereskedelmi Kft. Szegeden, és Szolnokon a Pelikán üzletközpontban. Zalaegerszegen, és Miskolc-Avas, áruházban is hasonlóan színvonalas üzletekben várja a vásárlókat a REGIO Kft.
A magyar kiskereskedők többsége a 180 főt foglalkoztató REGIO-tól szerzi be áruját; a cég egyébként beszállítója multinacionális áruházláncoknak is. A külföldi partnerek tekintetében pedig a környező országok élveznek elsőbbséget. "Marketing tevékenységünkkel jelen vagyunk a játékpiac rangos eseményein és televíziós reklámkampányokba is jelentős összegeket fektetünk". Gyaraki József megemlítette, hogy cége havonta megjelenő saját újságban tájékoztatja a partnereket az akciókról, újdonságokról. Ennek köszönhetően több mint tízezer kiskereskedő naprakész információkkal rendelkezik a termékekről. Az erősödő piacvezető pozíciót jelzi, hogy a nehéz gazdasági körülmények között is sikerült az említett, húszmilliós fejlesztést megvalósítani és a forgalmat növelni. (x)
A Budapest kapujába érkezőket az M1/M7-es autópálya közös bevezető szakaszán várja a hatalmas játékáruház Budaörsön., A bevásárló-központokban boltokat üzemeltet a cég: Budapesten, például a budaörsi Tesco-ban speciális bébi játékokat, a Pólusban, a Játékdzsungel áruházat, és az Alle bevásárló központban lévő gyönyörű új játékboltot. Vidéki viszonylatban is több új európai színvonalú játéküzletet nyitott a REGIO Játékkereskedelmi Kft. Szegeden, és Szolnokon a Pelikán üzletközpontban. Zalaegerszegen, és Miskolc-Avas, áruházban is hasonlóan színvonalas üzletekben várja a vásárlókat a REGIO Kft.
A magyar kiskereskedők többsége a 180 főt foglalkoztató REGIO-tól szerzi be áruját; a cég egyébként beszállítója multinacionális áruházláncoknak is. A külföldi partnerek tekintetében pedig a környező országok élveznek elsőbbséget. "Marketing tevékenységünkkel jelen vagyunk a játékpiac rangos eseményein és televíziós reklámkampányokba is jelentős összegeket fektetünk". Gyaraki József megemlítette, hogy cége havonta megjelenő saját újságban tájékoztatja a partnereket az akciókról, újdonságokról. Ennek köszönhetően több mint tízezer kiskereskedő naprakész információkkal rendelkezik a termékekről. Az erősödő piacvezető pozíciót jelzi, hogy a nehéz gazdasági körülmények között is sikerült az említett, húszmilliós fejlesztést megvalósítani és a forgalmat növelni. (x)